Субота, 04.07.2020, 19:25
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Дворічанський край


Меню сайту
Категорії розділу
Новини культури [101]
Про ветеранів [9]
Спорт [6]
Медицина [1]
На варті правопорядку [1]
Твої люди, Дворічанщино! [17]
Депутатська трибуна [0]
До витоків православ’я [6]
Новини освіти [1]
Актуальне інтерв’ю [11]
Офіційно [10]
Інтерв’ю на задану тему [3]
Хроніка тижня [12]
Поздоровлення [4]
Святкуємо День села! [14]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 70

Привлечение агента
WMmail.ru - лучший почтовик!
Головна » 2016 » Лютий » 19 » ІГОР НАЛИГАЧ: ДОКЛАДАЄМО МАКСИМУМ ЗУСИЛЬ
13:39
ІГОР НАЛИГАЧ: ДОКЛАДАЄМО МАКСИМУМ ЗУСИЛЬ

ІГОР НАЛИГАЧ: ДОКЛАДАЄМО МАКСИМУМ ЗУСИЛЬ

Минулого тижня ми відвідали Дворічанський районний сектор Головного управління державної міграційної служби України в Харківській області. Нас зустрів привітний чоловік, завідувач сектору Ігор Васильович НАЛИГАЧ.
Ігор Васильович повідомив, що у штаті сектору працюють лише два працівники – він та головний спеціаліст Лариса Петрівна Микитенко. Доброзичливість, уважне ставлення до людей, які звертаються з різними питаннями до сектору, сумлінне ставлення до своєї роботи, фаховий підхід, повна віддача – важливі пріоритети для працівників. Кожен відвідувач, який звертається до сектору, не залишається без уваги.

І.В. Налигач розповів кореспонденту «ДК» про сучасні особливості надання основних адміністративних послуг.

– Раніше коло завдань паспортистів було доволі обмеженим: оформлення паспорта, документів для виїзду за кордон. Багато чого змінилося відтоді. Сусідні республіки на той час не вважалися зарубіжжям, внутрішнє переміщення не йшло ні в яке порівняння з нинішнім.
Зараз повсякдення міграційної служби потребує максимум зусиль із боку працівників. А саме, збільшилося навантаження на працівників: зміни, які відбуваються у суспільстві, потребують постійного підвищення рівня знань чинного законодавства, вміння орієнтуватися та оперативного прийняття рішень, від яких іноді залежать долі людей.
Нині надання адміністративних послуг по лінії ДМС, відповідно до Закону України «Про надання адміністративних послуг», відбувається і через центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), із яким налагоджена ефективна взаємодія. Адміністратори ЦНАПу приймають документи на первинному рівні відповідно до передбаченого переліку для оформлення паспорта громадянина України вперше по досягненню 16-річчя, на обмін паспорта, поновлення у разі втрати, для вклеювання фотокарток по досягненню 25-ти та 45-річного віку, для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та видають кінцевий результат. Технологічний процес оформлення документів та прийняття рішення покладено на міграційну службу.

– Ігорю Васильовичу, чи завжди звернення громадян вирішуються позитивно?
– Важливу роль у цьому процесі відіграє правильно надана суб’єкту звернення консультація. Працівники сектору докладають максимум зусиль для того, щоб громадяни, які звертаються за наданням адміністративних послуг, були задоволені. Але деколи проблемні питання виникають через необізнаність громадян, тоді ситуація потребує з’ясування всіх обставин, витребування додаткових відомостей або здійснення відповідних перевірок. У зв’язку з цим термін розгляду документів подовжується.
– Користуючись нагодою, на що Ви хотіли б звернути увагу мешканців району?
– Хочу повідомити важливу інформацію для батьків дітей, місце проживання яких зареєстровано за різними адресами. У разі звернення з питання реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14-ти років, у тому числі новонародженої дитини, для реєстрації місця проживання разом із одним із батьків надається письмова згода другого з батьків та довідка територіального підрозділу або адресно-довідкового підрозділу територіального органу ДМС за місцем проживання останнього про те, що дитина не зареєстрована разом із ним. У разі якщо місце проживання другого з батьків зареєстровано в межах обслуговування адміністративно-територіальної одиниці територіального підрозділу, яким розглядається заява про реєстрацію місця проживання дитини, інформація перевіряється цим територіальним підрозділом або надається адресно-довідковим підрозділом відповідного територіального органу ДМС.
Викликає занепокоєння факт збільшення кількості осіб, які ставляться до власних документів дуже необачливо. Так, протягом минулого року з приводу втрати паспорта звернулися 70 осіб, у 2014-му – 58.

– Наразі актуальним є перейменування вулиць у населених пунктах району. Яким чином організовується робота сектору з означеного питання?
– Так, це зараз актуальне питання. На підставі відповідного рішення щодо змін назв вулиць відомості вносяться до паспорта. Ця процедура провадиться безоплатно. Достатньо звернутися до сектору та надати заяву і паспорт громадянина України.
– Ігорю Васильовичу, для роботи сектору створено належні умови чи необхідні якісь зміни?
– Щодня поріг Дворічанського районного сектору міграційної служби у різних потребах переступають десятки громадян. Звичайно, окрім якісного обслуговування, працівники і відвідувачі мають зручно почуватися у приміщенні. На сьогодні існує потреба у проведенні косметичного ремонту приміщення.
– Дякую за розмову. Бажаю успіхів у подальшій роботі сектору та тільки позитивних вирішень запитів громадян – мешканців нашого району!
                                                                                                            Бесіду вела О. САНІНА.
                                                                                                                      Фото А. Фоміна.

Категорія: Актуальне інтерв’ю | Переглядів: 348 | Додав: Fomin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]